Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az adott termék kapható?

Ha az adott típusú és méretű termék elérhetőségénél a „Raktáron” megnevezést találod akkor a termék elérhető készletünkön, kosárba tudod helyezni.

 

Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő méretet?

Minden termék alatt feltüntetünk egy mérettáblázatot, kérjük ez alapján válaszd ki a számodra megfelelő méretet!

 

Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?

Szinte minden terméknél elérhető egy részletes leírás, de ha bármelyik termékkel kapcsolatban további kérdés merülne fel, keresd ügyfélszolgálatunkat emailen keresztül!

 

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést közvetlenül a webshopunkon keresztül lehet leadni. A rendelés leadásához mindenképpen rendelkezned kell érvényes email címmel, mivel oda küldjük az információkat a rendeléssel kapcsolatban.

 

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

Rendelésedet az alábbi módon keresztül lehet kiegyenlíteni:

- OTP SimplePay fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos SimplePay rendszeren keresztül)

 

Mennyi időt vesz igénybe a rendelés teljesítése?

A rendeléseket az online bakkártyás fizetést követően rendszerint 2-4 munkanapon belül előkészítjük és feladjuk. Ezt követően a kiválasztott terméknek 1-3 munkanapon belül a megadott szállítási címre meg kell érkeznie. Kivételes helyzetekben a rendelés teljesítése akár 14 napig is eltarthat – ilyen esetben haladéktalanul értesítjük telefonon vagy elektronikus úton. Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat. A megrendelt termék kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi.

 

Hogyan lehet a rendelt áruhoz hozzájutni és milyen költségei vannak a szállításnak?

A kiszállítást az GLS csomagküldő szolgálat hajtja végre, melynek költsége 1.490 Ft. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja a 25.000 Ft-ot, ingyenes kiszállítást biztosítunk.

 

Csomagot küldenek külföldre is?

A webshopunkban leadott megrendelések külföldre történő szállítását nem tudjuk biztosítani, csak belföldi címre kérhető a megrendelt termék.

 

Lehet a termékeket más színben is rendelni?

Minden elérhető színt feltüntettünk az oldalon. Ha valamilyen szín esetleg nem található, akkor az azt jelenti, hogy az adott termék nem kapható az adott színből.

 

Lehet rendelni olyan termékeket, amelyek jelenleg nem elérhetők az oldalon?

Ha a honlapon a megadott termék/méret/szín nem elérhető, akkor az azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs készleten és nem tudunk belőle rendelést felvenni. Készleteinket azonban folyamatosan pótóljuk, így a későbbiekben ismét elérhetővé válnak.

 

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésre. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

 

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

 

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

Címzett: Egyetemi Ajándékbolt-visszáru
Utca, házszám: Egyetem tér 1. Főépület, Mélyföldszint Ajándékbolt
Helység: 4032 Debrecen
Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.

 

Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?

A visszautalás a csomag visszaérkezésétől számított 14 munkanapon belül történik meg.

 

Kérhetem a csomagomat csomagpontra is?

Csomagpontra történő kiszállítást nem tudunk teljesíteni, a rendeléseket teljesítését csak házhozszállítással tudjuk vállalni.

Keresés